Alaplı'nın tanınan ailelerinden olan Koyunoğlu ailesi...

Alaplı'nın tanınan ailelerinden olan Koyunoğlu ailesi bireylerinden biri olan Şevket Koyunoğlu ve değerli eşi Sadet Türkan hanım ile ilgili bir cüzdan elime geçti. Cüzdanın evlenme cüzdanı olduğunu tahmin ediyorum. Bunu Sadet hanımın kızlık soyisminın cüzdanda verilmiş olduğundan çıkartıyorum. Cüzdanı digital ortamda bulduğum için cüzdanla iligili herhangi bir bilgiye malesef ulaşamadım. Cüzdanın görülen kısmında bir tarihte verilmemiş. Bu nedenle ne zamana ait  olduğunu bilmiyorum. Benim tahminime göre 1930'lu yıllara ait olması. 



Doğrusunu Şevket&Sadet ailesinin çocukları ya da torunları verecektir, Cüzdan elime ulaştığında Şevket Beyın oğlu ve benim de arkadaşım olan Ertuğrul'a gönderdim. Ertuğrul ilk olarak bir sok geçirdi, çünkü bildiği ve tanıdığı bir cüzdan değildi, duygulandı, sevindi, hüzünlendi, eskilere gitti. Duygularını alt kısımda oldugu gibi paylasti o an.





İlhami / 11.01.2013